fredag 17 april 2009

Loka Red Hot Strawberry


Har du testat nya Loka likes passion serien? Stormy Passion, Red Hot Strawberry och Flirty Apricot. Jag slänger mig över (nästan) alla varor i affären som finns en liten skylt "nyhet!"under.
Jag kan knappt vänta tills jag kommer hem för att prova om det är någon succe. Förra veckan stod Loka red hot strawberry i hyllan och gjorde sig uppmärksammad. Jag antar att det är en hit för alla chiliälskare,men jag kan inte påstå att jag tycker att det var någon höjdare. Men och andra sidan så har jag svårt för kombinationer med chili (förutom i mat) Visst kände man chilismaken, hettan lite också, fräsch, med en mild jordgubbsmak. Av mig får red hot strawberry 2,5/5.




5 kommentarer:

hm.. det låter lite skumt med chili faktistk... men vem vet det kanske är gott :)

Ja du får testa!det kanske blir din favorit, vem vet=)

Åååå Stormy Passion är jättegod!!!

Nina: den måste jag köpa! den lät godast också.

jag testade den precis och tycker den är mega god!

Skicka en kommentar

Dela

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More