lördag 21 november 2009

Ett paket från Åre chokladfabrik

Åre chokladfabrik choklad

I torsdags fick jag mitt paket från Åre choklad =)
Jag var inne på deras hemsia och beställde fyra olika
strutar med tryfflar. Man får se upp, för det är lätt att många strutar hamnar i "varukorgen" innan man ens har bläddrat igenom hälften.
En eller fler chokladstrutar är ju en perfekt present till någon som fyller år, en julklapp eller som farsdag/morsdagpresent. Jag skulle i alla fall bli jätte glad om jag fick hem ett paket med Åre choklad, för dom är ju så goda!



Knäcktryffel
Polkatryffel
Svartvinbärstryffel
Lakritchokladkola

Lakritchokladkolan blev favorit och ska definitivt beställas igen.
Knäcktryfeln smakade inte någon knäck alls vad jag kunde känna, en besvikelse.
Polkatryffeln var också god,med en ljusrosa krämig fyllning doppad i mörk choklad.
Svartvinbärstryffeln var smaskig med en lagom, ganska mild ton av svartvinbär.

2 kommentarer:

Smaskens! Tänk vilka goa ta med sig bort presenter :)

Jag fick också paket igår men det var gucci

Skicka en kommentar

Dela

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More