onsdag 4 mars 2009

Nu är det dax att börja så =)

Nu är det frö hysteri! Jag blir så glad att jag sitter och hoppar i soffan av alla fina grönsaker och kryddor man kan så.
Jag var inne hos Ingrid i grytan, hon tipsade om den här sidan med roliga fröer och groddar.
Där kan man bla hitta




Broccoligroddar

och



Rödbetsgroddar

Jag hittade en annan sida med lite annorlunda frön. Frön och sånt.
Det finns massor av fina grönsaker och kryddfrön att beställa.
Problemet när man bor i lägenhet är ju att balkongen, i alla fall vår, är väldigt liten.
Jag satt i går och plockade på mig massor av olika morötter, tomater,mangold, och salladssorter.
Sen kom jag på att jag inte hade någon plats för dom...=/
Det blev en salladsmix, spenat, och dill.
Jag vill flytta!!






1 kommentarer:

Ha, ha....Du får skaffa en stor tomt.

Lycka till!

(m)

Skicka en kommentar

Dela

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More