tisdag 10 mars 2009

Hämtmat


Gårdagens middag på sushi fat från New York.

4 kommentarer:

Å, nu blev jag ju väldigt sugen på sushi genast! får ringa pojken och be honom köpa hem kanske? :)

Mm mankan bli sådär super sugen på sushi. Jag föråt mig på sushi sommaren 07. Kunde inte äta det på nästan 1 år. men nu e jag igång igen=)

Sommaren -07.... det känner jag igen. Det var rätt varmt om jag minns rätt så vi åt det flera ggr i veckan. Sambon e fortfarande less men jag är också igång igen. Jag behöver dock minst 9 bitar ;-)

Ja just det, det var varmt och vi åt mest sallader och ja..sushi. Jag fick kväljningar bara jag kände lukten av sushi sen. 7 bitar brukar jag få i mig, men man håller sig inte mätt så länge. Mitt i natten vaknade jag av att jag var jättehungrig. Så det blev en äggsmörgås och yoghurt =)

Skicka en kommentar

Dela

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More